...
Müşteri temsilcisi yalanları:
- 45 dakikalık yola toplantıya 10 dk varken çıkılır "Ay çok trafik vardıııı" denir. Bu bir klasiktir çeşitli varyantları vardır.
- Bir işi atladıysan ve müşteri işin durumunu sormak için aradıgında "Mail gelmedi valla, bir daha yollar mısın?"
- Acil olan bir işin baskı dokumanı daha ftp'ye yüklenmeye baslamadan müşteri ya da matbaa ararsa "bir 5 dakika once basladım yuklemeye, dosya cok yuklu o yuzden yavas yukleniyor yukleme tamamlansın bilgi verecegim."
- Bir isten prova alınır ve musteriye gonderilir renklerin kontrolu icin "Baskıda bu renk cıkmıcak bu digital prova oldugundan birebir renkleri vermez." diyip, ikna edilir.
- Kreatiften gelen is icinize sinmediginde "valla musteriden revizyon geldi, soyle mi yapsak diyor. Ne dersin?" (ki bu yaptıgınızı kreatif fark ederse tüm ajansın icinde sizi rencide eder) :)
- Musteriden gelen brief'i ekibe gecerken bir bilgiyi vermeyi unutursan "Valla musteri soylememis ama istersen arayıp sorabilirim." denir.
- Müşteri gün içinde 10 kere revizyon vermiş, akşamüstü yine arıyor, ufak bir revizyonum var .... diyor. Cevap: Ekip cıktı yarın erken bir saatte paylasalım hızlıca.
- ...
...
Son olarak, bu şarkıyı paylaşasım geldi şuanda işte olduğumdan ötürü...
Bir de karikatür paylaşacağım :)


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder